sobota, 16 listopada 2019

Hej kochani! Dawno mnie tu nie by艂o! Ostatni post jest sprzed 3 lat 馃槺
Jaki艣 czas temu z艂apa艂a mnie ma艂a nostalgia i postanowi艂am tu zajrze膰! Nawet nie wiecie jak zrobi艂o mi sie mi艂o czytajac wasze komentarze, kt贸re nazbiera艂y si臋 przez ten czas! Opowiadajcie co u Was? Czym sie teraz zajmujecie? Jak potoczy艂y si臋 wasze losy?

馃 馃 馃
Zacz臋艂am sie teraz zastanawia膰 czy nie spr贸bowa膰 wr贸ci膰... Chocia偶.. Min臋艂o tyle czasu, 偶e nie wiem czy sie uda. Z jednej strony chcia艂abym wam zdradzi膰 nasze plany, przypominam planowa艂y艣my jeszcze 2 sezony~ jednak min臋艂o TYYYYYLE czasu, 偶e mam wra偶enie, 偶e ju偶 niewarto?
Nie wiem..

Wracaj膮c do wst臋pu: Opowiadajcie co u was!

11 komentarzy:

  1. U mnie jest teraz jak najlepiej,co prawda zmieni艂y si臋 r贸偶ne rzeczy ale jestem teraz szcz臋艣liwa ❤ I na razie moje losy jako艣 powoli szcz臋艣liwie si臋 tocz膮,cho膰 zdarzaj膮 si臋 kiepskie dni jak nam wszystkim ale to nic takiego
    W lutym b臋d臋 mia艂a 18 lat nie wiem kiedy to zlecia艂o ale nie mog臋 si臋 tego doczeka膰馃槈 Chocia偶 w 艣rodku na pewno pozostan臋 tym samym dzieckiem
    A co do opowiadania to wena ci wr贸ci i warto wr贸ci膰 do tego bo bardzo wiele os贸b na to czeka poza tym pasji od tak nie zostawisz,je艣li kochasz pisa膰 to ci臋偶ko wytrzyma膰 bez pisania wiem to po sobie,mi ci臋偶ko jest ko艅czy膰 seri臋 opowiada艅 bo za bardzo przywi膮za艂am si臋 do swoich bohater贸w wi臋c...
    Uwielbiam czyta膰 te opowiadania i podczas nieaktywno艣ci na tym blogu przeczyta艂am wszystkie dotychczasowe rozdzia艂y 3 razy ponownie bo nie mia艂am co czyta膰 ❤ A to tylko pokazuje,偶e nic co jest tak 艣wietne nie powinno si臋 sko艅czy膰

    OdpowiedzUsu艅
  2. Hey nie wiem dlaczego i jak to si臋 sta艂o ale natrafi艂am na tego bloga w 2017 i do tej pory przeczyta艂am jego zawarto艣膰 6 razy. Teraz wr贸ci艂am zrobi膰 to po raz kolejny i za ka偶dym razem my艣la艂am czy pojawi si臋 kiedy艣 zako艅czenie tej historii. 呕ycz臋 weny i mam nadziej臋 偶e powr贸ci ❤️

    OdpowiedzUsu艅
  3. Co u mnie? Dzi臋ki waszemu blogowi za艂o偶y艂am w艂asny. By艂o to 2016 gdzie ko艅czy艂y艣cie swoj膮 dzia艂alno艣膰. Wprowadzi艂y艣cie mnie w ten inazumowy pi艣mienniczy 艣wiat, a teraz moja kariera dzieje si臋 na wattpadzie. Chyba wszyscy si臋 tam przenie艣li. Zapewne by艂oby to trudne, ale tak bym chcia艂a 偶eby艣 chocia偶 ty Mizu wr贸ci艂a do nas. Stworzy艂a艣(艂y艣cie) inazumowy fandom!! Mo偶e to mi da kopa bo m贸j blog te偶 stoi ://

    OdpowiedzUsu艅
  4. warto!! od 3 lat wracam na ten blog 偶eby poczyta膰 wasze opowiadania i sprawdzi膰 czy pojawi艂y sie wko艅cu nowe rodzi艂y od waszego znikniecia
    to by艂 m贸j pierszy blok jak pozna艂am inazume i do teraz jest moim ulubionym
    wasze histori臋 s膮 艣wietne wgl fabu艂a jest cudowna w postacie wcielacie genialnie da艂y艣cie mi du偶o inspiracji i by艂a bym bardzo szcz臋艣liwa jakby znowu zacz臋艂y sie pojawia膰 nowe rodzi艂y i dokonczenie^^ nom ale tak czy siak to od was zale偶y i 偶ycz臋 du偶ooo weny c::

    OdpowiedzUsu艅
  5. O jejku mi艂o widzie膰 nowy post u was. :3
    Nie komentowa艂am wcze艣niej wcale bo zacz臋艂am czyta膰 was dopiero w 2018 i przyznam szczerze 偶e wci膮gn臋艂o mnie wasze opowiadanie i ogromnie smutno mi si臋 zrobi艂o kiedy zobaczy艂am 偶e ju偶 raczej nie ma szans na kontynuacj臋. Ostatnio zacz臋艂am na nowo mie膰 faz臋 na Inazum臋 i zachcia艂o mi si臋 przeczyta膰 jakie艣 opowiadanie, wi臋c pomy艣la艂am 偶e od艣wie偶臋 sobie to opko a tu prosz臋 nowy post. Je艣li macie w planach powr贸t to b臋d臋 czeka膰 cierpliwie, bo wasze opowiadanie jest naprawd臋 mega. <333 Pozdrawiam i 偶ycz臋 weny! ^^

    OdpowiedzUsu艅
  6. O RAJU 呕YJESZ
    NO DZIE艃 DOBRY KURDE MA膯
    Wszyscy tutaj czekamy na kontynuacj臋, t臋sknimy i chcemy 偶eby co艣 tu si臋 dzia艂o
    Czyta艂am t臋 histori臋 tyle razy 偶e chyba znam j膮 na pami臋膰, wi臋c no helo艂
    DO DZIE艁AAAAA

    OdpowiedzUsu艅
  7. Odpowiedzi
    1. Ja jestem 馃檵‍♀️

      Usu艅
    2. O rany, nie wierz臋. Jak 偶yjesz?

      Usu艅
    3. A ca艂kiem dobrze a co u ciebie? Te偶 pewnie tak samo jak ja czekasz a偶 co艣 tu si臋 pojawi

      Usu艅
  8. Je艣li kiedy艣 to przeczytacie to wiedzcie,偶e ja tak偶e za艂o偶y艂am swojego bloga. By艂o to jako艣 w 2016 ale nie jest on w tematyce inazumy tylko s膮 tam takie typowe opowiadania dla nastolatk贸w. Blog dalej jest przeze mnie prowadzony i osi膮gn膮艂 wielki sukces 19517 wy艣wietle艅 艂膮cznie przez 6 lat
    Ale do rzeczy. Dzi臋ki wam zacz臋艂am pisa膰 sama dzi臋kuje wam! I szczerze mam nadziej臋,偶e kiedy艣 wr贸cicie i zobaczycie ten komentarz

    OdpowiedzUsu艅